Nieuw Zeeland, Hongkong en Amsterdam 28 december 2015 en verder

28 december 2015

Maandag 28 december en verder

Op tijd eruit en even lekker ontbijten. Dan de laatste spullen inpakken en we melden ons voor de shuttle die ons een paar honderd meter verderop naar het vliegveld rijdt.

Vanaf 9 uur kunnen we inchecken. We hebben drie vluchten te gaan: 1 binnenlandse van Christchurch naar Auckland, 1 van 11 uur van Auckland naar Hong Kong en 1 van ruim 11 uur naar Amsterdam.

De binnenlandse vlucht verloopt goed. Het valt ons op dat de stewardessen van Air New Zealand wat ouder zijn dan de gemiddelde stewardessen. Erg positief, dat zou mij dan ook nog wel wat lijken om te gaan doen, zouden we hier wonen. Wat we al wel hebben besloten, is om toch nog een keer terug te gaan, over 5 jaar en we willen dan het Noordereiland gaan doen voor 3 weken. We hebben daar echt te weinig tijd gehad. Dat willen we heel graag beter gaan bekijken. Dusss…. Dat wordt weer sparen! Maar dat hebben we er graag voorover, het is zo’n prachtig land!

De beide andere reizen verlopen goed. Naar Hongkong is wel een onrustige reis, met veel turbulentie en dus vaak met de riemen vast. De reis naar Amsterdam is beter, het vliegtuig heeft veel lege plaatsen en levert ons meer ruimte op, erg fijn! Ook is het een rustige vlucht zonder turbulentie. Veel slapen, films kijken en Solitaire spelen!

Om 6 uur in de ochtend op 29 december landen we weer op nederlandse bodem. Helemaal kapot van de reis, maar met een op en top geluksgevoel. Wat een reis, wat een belevenis, wat een verhalen te vertellen…. Daar kunnen we al gauw mee beginnen, want Karin en Alex staan ons al op te wachten en staan te popelen om onze verhalen aan te horen!

We gaan zeker terug!